måndag 19 april 2010

Malzam


Här är hon! Figuren av henne...
För att använda hennes egna ord så säger hon att hon är "koloristisk anorektiker".
Hon far fram på stan och klämmer och känner på svarta och grå nystan, köper hem dem i partier men... så ibland kommer då de lite udda "fåglarna" fram. Plötsligt plockar hon upp de mest underbara rubinröda garn eller något ljuvligt grönt.
Eller häromdagen då hon sticker två fluffiga rosa garner under näsan på mig, så jag håller på att sätta mitt te i halsen, dessa var garn jag kunde förväntat mig hitta i Eva´s garnkorg.
Eller jag vet att hon har i sin ego en helt fantastisk "salladssjal", har sett den på bild men aldrig live.

Dessutom har denna genomsnälla och underbara människa ett stort varmt och rött hjärta!

Kram vännen

3 kommentarer:

  1. Men Mia, jag blir alldeles rörd.
    Du har träffat klockrent i din beskrivning av mig, och Eva med för den delen ;-)
    Tack så hemskt mycket för de fina orden och för Malzam!
    Stooor Kram

    SvaraRadera
  2. Vad gulliga ni är :-)! Ser fram emot att träffa er nästa onsdag! Kramar

    SvaraRadera
  3. Jösses så fin!!

    Min väninna S.taura tipsade mig om dina fina tavlor. :)

    SvaraRadera