söndag 28 augusti 2011

Projekt Mia

Har funderat en del på "Projekt Mia".
Ibland är jag så trött på det så jag kan spy. Varför är det så jävla motigt hela tiden? Hur många bakslag kan man ha?
Men så tänker jag att jag vart nog tilldelad den här Mia för jag är den som klarar av att förvalta henne bäst. För jag har ju dragit upp henne på fötter varje gång hon ramlat och skrubbat sina knän, torkat hennes tårar och plåstrat om henne. Efter varje vurpa har hon vuxit en bit till och skulle man omvandla det i centimeter vore hon hela 4.80 lång.

Så jag fortsätter sköta om henne och jag älskar henne av hela mitt hjärta!



3 kommentarer:

  1. Underbara Mia för att du är precis just du!

    SvaraRadera
  2. Kan bara instämma! Det finns bara en Mia och du är minst 4:80 lång och alldeles underbar <3

    SvaraRadera