måndag 29 augusti 2011

Systerförkläden "Coco & Kaka"




Här kommer två stycken systerförkläden "Coco & Kaka".
Dessa är tillägnat mina vackra systrar Pyret och Susie (bråka nu inte om namnet).

Fast samtidigt tänkte jag passa på att hylla ett gäng andra systrar:
Mammas systrar - mina fina mostrar
Kusinsyster - hon är som min syster, så varm och fin
Halvsystrar - tänker på er
Jobbsystrar - varma och omtänksamma kvinnor runt omkring mig
Tvillingsystrar - ny/gamla och helsköna
Sjuksystrar - har ju mött en hel hög de senaste året
Hjärtesystrar - de som é mig nära och ger mig kraft
Sorgesystrar - vi delar samma lessna hjärta
Hemliga systrar - ni bara finns där
Vargsystrar - ni går med mig tyst på skogsvägarna
Barndomssystrar - ni finns alltid i mitt hjärta

Å så Medsystrar å alla kommande systrar...

Stort tack till Malin för bilderna!

Coco & Kaka kostar 499:- + frakt

Hör av er till mig: mia.fiala@home.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar